mandag 2. november 2015

Ny start.

Etter flere år uten noe liv på denne bloggen tok jeg i dag å "børstet støvet" bort og fikset litt på utseendet. Jeg fikk lyst til å starte igjen. Selv om det ikke har vært noe blogging har jeg drevet på med hobbyen min. Jeg elsker å se på andres blogger og alt det fine som blir laget rundt om i Norge og verden, det gir meg masse inspirasjon. Håper jeg også kan inspirere andre og gi gode idéer.

Nå er det jo ikke lenge igjen til jul. Vel, for noen er det kanskje lenge til, men for alle som skal lage kort og gaver, er nok de fleste godt i gang. I min verden er dette den beste tida på året, det er nå forberedelsene til jula starter (og jeg elsker jul!). Det har blitt noen julekort og flere skal det bli. Har også et håp om å få tid til å lage noen julegaver.

Her kommer noen kort jeg har laget. Jeg fant endelig en granbarpuncher fra Martha Stewart crafts. Har sett etter det på forskjellige hobbybutikker, men fant det ikke. Da er jo e-bay et fantastik sted til å finne det man ikke finner andre steder (og enkelte ganger litt billigere).
På Pinterest fant jeg mange gode ideer på hva man kan lage med denne puncheren f.eks. grantre. Oppskrift på juletre var veldig lett å følge og ikke minst moro å prøve. Når jeg var ferdig med å montere trærne fikk de et strøk med glitter glaze fra Panduro hobby = et gnistrende julekort.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar