mandag 21. november 2011

Toffifee eske

Ja da var det ny uke og nye muligheter :-) Koser meg ennå i mammapermisjon, og har en del tid når lillegutt sover til å lage nye esker og kort. Har prøvd meg på Toffifee eske. Jeg tok esken som er rundt sjokoladen og åpnet den opp etter limkanten. Da hadde jeg fått en fin mal på en toffifeeske, og det var bare å sette i gang med klipping og liming....og etter hvert pynting. Dette er en veldig enkel eske å lage. Det tar ca fem min. å klippe ut esken og lime den sammen. Det er dekoreringen som tar tid, men det kan jo også gjøres enkelt hvis  det er ønskelig.

Til denne esken har jeg brukt: design papir "det eksklusive" (dette papiret er veldig tynnt, derfor limte jeg det på hvit kartong som er litt stivt), papiret som danner en ramme rundt verset er håndlaget papir (husker ikke helt hvor det er kjøpt), blomstene er fra creative club, perlene er fra panduro og verset har jeg skrevet ut fra PC. Dette blir nok en julegave til en engel jeg kjenner :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar