tirsdag 14. februar 2012

Side stepper card

Da var det blitt kveld og tid for avslapning og bloggskriving. Jeg har heldigvis vært ganske effektiv denne siste uken og fått laget en del kort. Har til og med fått laget noen konfirmasjonskort. Det er jo bare litt over to uker til jeg begynner å jobbe igjen etter 1 års fødselspermisjon, så da er det greit å ha noen kort liggende hvis tiden ikke strekker til slike aktiviteter.
Det kortet jeg har lagt ut nå kalles et side stepper card. Jeg fant malen til kortet på http://www.cardmakingandpapercraft.com/. Det er ganske enkelt å lage et slikt kort når man bruker malen som beskrevet (jeg prøvde å fikse litt her og der, men det gikk ikke så bra). Jeg pyntet kortet med digi stempelet " the most adorable panda" fra The Papershelter, knapp med organzabånd bak, selvlagde ballonger, turkis bård fra panduro, papir fra Creative club, svarte "snurrer" fra nille og stemplet tekst.



1 kommentar:

  1. Lekkert kort og en morsom mal, den må jeg prøve meg på....
    :-) Nina

    SvarSlett