tirsdag 7. februar 2012

Stor sjarmør

Da var det allerede gått en uke siden jeg sist la ut noe her på bloggen. Jeg har laget noen LOer på denne uka, men jeg er visst ikke så kjempe snar med å få lagt det ut. I allefall, her kommer en LO jeg har laget med bilder av min eldste gutt, da han var litt mindre...en skikkelig god gutt :)
Arket med stjernene som er brukt som bakgrunnen er fra Riddersholm design. Jeg synes Riddersholm design har utrolig fine baby/barne ark (har et lite lager liggende). Det lille flyet kjøpte jeg på nille, de har en del scrapbookingmateriale som ikke koster så mye. Perlene, blomstene, de lyseblå steinene og filthjertet er fra panduro. Bokstavene har jeg klipt ut selv og limt med limputer.

1 kommentar:

  1. Må si eg e skikkeli imponert! (",) D her kan du! Å han lillingen der va jo en skikkeli sjarmør da:)

    SvarSlett