tirsdag 31. januar 2012

31. januar

Da var allerede dag to i den nye uka begynt...tida går. I helga var jeg sammen med en av mine flinke tantejenter som har masse utstyr til kort o.l. Så da fikk jeg laget et kort og en merkelapp, veldig artig å bruke andres utstyr :-)


Papiret som er brukt som bakgrunn på kortet har min flinke tantejente laget på PC og skrevet ut til meg. Syntes bildet som er brukt på kortet passet så bra til teksten.
Jeg skal være med på konkurransen hos scrapperiket utfordringsblogg med både kortet og tagen.
Utfordringen lyder: Anything goes.

Dette stempelet synes jeg er skikkelig fint, så jeg bare måtte lage noe der jeg kunne få brukt den. Det ble tilslutt en ganske stor tag (med god plass til å skrive på baksiden) som kan festes på en gave til babyen.

3 kommentarer:

  1. Takk for fotspor i bloggen min - koselig! :-)) Det høres ut som du har kosa deg sammen med tanteungen din - og jeg er enig - det er moro å bruke andres utstyr. :-)) Du har jo laga flotte ting - likte spesielt godt kortet ditt. Morsomt at du har satt blonden på skrå over bildet. Knallfint!! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott kort du har laget .)
    Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :)

    SvarSlett
  3. Nydelige kort - liker spesielt taggen. Lykke til i utfordringen.
    Takk for at du er med på bogg candyen min - lykke til
    :-) Nna

    SvarSlett