torsdag 26. januar 2012

Digi Stamp

Nå er det en liten stund siden jeg har skrevet her på bloggen. Den siste uka har jeg limt noen bilder, men det jeg virkelig har fått øynene opp for er digi stamps (digitale stempler). Siden jeg ikke har så veldig mye stempelutstyr er jo dette midt i blinken for meg. Man bare kjøper (kan  fåes gratis på enkelte blogger) de stemplene som ønskes, lagrer det på pc og skriver ut. Jeg har funnet en side som har masse fine stempler : www.thepapershelter.com, og de har også en utfordringsblogg: http://thepapershelter.blogspot.com/.
The papershelters utfordring lyder: Pearls and Swirls! Så da har jeg laget et bursdagskort til gutt med digi stempelet "dragon`s birthday", perler og snurrer.


 

5 kommentarer:

  1. Wonderful!! He is soooo cute!! Thanks for joining us at The Paper Shelter, and good luck with the challenge
    Hugs
    Tracey

    SvarSlett
  2. Fabulous image love your colour choice to. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

    SvarSlett
  3. Wiii:D Skikkeli søtt!:D Du e flink.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-)ja det stempelet måtte æ bare kjøpe :)

      Slett
  4. Such a darling card. A really good use of Mr Dragon. Thanks for playing with us over at The Paper Shelter this week.
    Love n hugs
    Marie

    SvarSlett