mandag 16. januar 2012

16. januar

Jeg ser en del på andres blogger og hva som blir laget, det finnes jo tusenvis av flinke mennesker rundt omkring som lager utrolig mye fint. Jeg får masse ideer til nye ting som kan lages og inspirasjonen er på topp.

Nylig fant jeg en utfordring på http://scrapperiket.blogspot.com/ som lyder:
Utfordring 43: Bruk SØM
Denne gangen vil vi sjå papirprosjekter med SØM på.
Om det er maskinsøm eller handsøm bestemmer du selv.
 
Dette er en utfordring som var midt i blinken, fordi jeg hadde liggende noen ark som det er søm på, jeg hadde bare ikke funnet et bilde som passet...helt til i dag. De nyeste bildene ble kikket på og da fant jeg et fint bilde av mine to søte små.


Materiale som er brukt på denne siden:                                 
-Papir: Designark "heartstrings", prikketeark fra Creative
club og glinsende Bazzill ark fra Panduro.
-Pynt: blonder, sølv organza bånd og halvperler fra Panduro.
Blomster, brads og hjerte fra Creative club




                

1 kommentar:

  1. Aldeles nyyydelig LO :)
    Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrappeiket.
    Ønsker deg ei fin helg :)

    SvarSlett