lørdag 14. januar 2012

14. Januar - Sjokoladeeske


Da har jeg prøvd noe jeg ikke har gjort før, men sett at mange andre har laget/pyntet : En melkehjerteeske fra freia. Det er flere bursdager fremover, så da tenkte jeg at en fin eske med sjokolade inni er en bra bursdagsgave. Denne eska er da en skikkelig jenteeske.

Trinn 1: Male eska hvit.
Trinn 2: Lime på ønsket papir og bånd
Trinn 3: Pynte eska etter hjertenslyst!
 Materiale jeg har brukt:
-Papir: rosa designpapir fra Ridderholm design, hvit sommerfuglpreget papir (bestillt fra Panduro), hvit papir (bazzil).
-Bånd: sølvbånd "organza".
-Dekor: sommerfugler fra Karen-Marie klip, blomster fra Creatice club, selvklebende perler fra panduro.
-Bilde: Bildet er et "Forever friends" motiv som jeg fant på nettet og skrev ut.

Jeg har også laget et enkelt kort som jeg har lagt inni eska. Kortet er laget av er det samme papiret som er utenpå eska, pynten med peel-off klistremerker fra panduro.

                                      

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar