lørdag 17. mars 2012

17.mars

Ja da var det plutselig langt ut i mars, og leeenge siden jeg har lagt ut noe her. Er begynt å jobbe etter ett år med fødselspermisjon, så da ble det plutselig litt mindre tid til både laging av kort o.l og blogging. Her kommer noen kort som er laget til menn. Jeg lager ikke så ofte kort til menn fordi jeg mangler litt ideer til slike kort, men her har jeg laget to side-stepper kort med bilder som passer fint til "mannekort".

Dette kortet laget jeg til min kjære pappa som nylig har hatt bursdag. Bildet av motorsykkelen fant jeg på nett, og teksten skrev jeg på PC. Bildet av bilen som er brukt på kortet under er også funnet på nett.

1 kommentar:

  1. Må si jeg blir inspirert av deg og jeg gleder meg til vi en gang skal lage kort ilag. Ser at jeg har MYE å lære!

    SvarSlett