søndag 18. mars 2012

Kakestykke-kort

Det finnes så mange fine blogger med mange nye tips og ideer. En blogg jeg liker godt er Kreativehender, finnes utrolig masse fint der og maler på forskjellige kort og esker. Jeg fant en mal på et kakestykke-kort hos kreativehender, noe jeg selvfølgelig måtte prøve å lage :)

Dette ble både en eske og ett kort, kakestykket kan åpnes ved å åpne på sløyfen. Inni eska skrev jeg en hilsen og limte en blomst på bunnen (man kan jo legge en overraskelse inni eska og).

1 kommentar:

  1. Så søtt kakestykke! Har sett disse, men aldri kommet meg så langt som til å prøve;) Blonden passa jo perfekt som glasur! Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, og beklager at jeg ikke har svart deg før nå på spørsmålet ditt! Det har gått litt i ett i det siste, hehe, derfor også litt lite blogging den siste tiden... Men jeg kommer sterkere tilbake! :) Du spurte hva jeg pleier å ta for kort når jeg selger (nå skal det sies at jeg ikke selger å masse for jeg har sjelden tid til å produsere opp til messer og sånt, men selger litt til venner og kjente og folk som spør;) )Syns det er vanskelig å sette en pris på håndlagde ting, og jeg er nok ikke den eneste, men jeg pleier å ta 80kr for de fleste kortene jeg selger. Hvis det er litt mer avanserte greier (esker, minialbum, barnevogner etc.) tar jeg litt mer. God scrapping! :)

    SvarSlett