mandag 28. november 2011

Advent

Da var det straks desember og jula er her om ikke alt for lenge. Det er så mye fint som kan lages og gies bort i julegaver, finner mange fine ideer og tips når jeg kikker rundt på forskjellige blogger. Jeg har nå laget en julegavelapp eller en tag som det og heter, som jeg skal være med på Scrapperiket utfordringsblogg sin utfordring "Tag/pakkelapper". Jeg har laget en tag som går hovedsaklig i fargene sølv, hvit og blå, der motivet er stemplet. Jeg er ikke så veldig bevandret i stempelverden, derfor har jeg ikke mye utstyr til dette, men man bruker det man har :-)
Motivet har jeg malt med vannfarge blyanter, altså fargelegg først deretter pensle over med litt vann. Når dette var tørket hadde jeg hvit og sølv glitter på snøen.


Utstyr jeg har brukt:
Kartong: Designark "metallic" sølv fra Panduro og designark "snow crystals" fra karen-marie klip.
Stempel: Christmas stamp collection "winter wonder" designet av Adam Pescott. Fulgte med bladet Cardmaking & papercraft.
Stjerner: klippeark fra karen-marie klip, jeg har limt sølvglitter på stjernene.
Perler: selvklebende perler fra Panduro.
Bånd: lyseblått "scrapbooking design ribbons" og hvit "matching ribbons" fra Panduro.


På baksiden har jeg brukt like stjerner som på forsiden.

1 kommentar:

  1. Skikkelig nyyydelig tag du har laget :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :)

    SvarSlett