torsdag 1. desember 2011

Telys kort

Da har jeg lært å lage noe nytt. Etter å ha sett på papirglede.no fikk jeg ideen til å lage telys kort, kjempe fint å gi bort og ikke så veldig vanskelig og lage. Kortet har plass til 4 telys og en tag som man kan ta ut og skrive en hilsen på.


*******


Materiale jeg har brukt: Hvit kartong, sølv kartong "the metallic stack", designark pastell/mønster fra Panduro, organza ribbon, sølv brad fra Creative club, sommerfuglene og hjørnepynt er fra Karen-marie klip (har tatt sølv glitter på selv), petrol farget blomst fra Panduro, hvite blomster fra Creative club, selvklebende perler fra Creative club og panduro, teksten på tagen fant jeg på internett og skrev det ut på et vanlig ark.

Legger ved et bilde av malen til kortet, slik at andre interesserte kan hive seg rundt å prøve :-)





3 kommentarer:

  1. Takk for kommentar i bloggen :-) Kjempeflott telyskort du har laget, og de kremmerhusene var virkelig flotte. Kanksje jeg må få prøvd de ut jeg også

    Ha ei riktig fin advent

    Ragnhild

    SvarSlett
  2. Jøss så lekker denne var! -Likte mønsterarket og fargene -og De nydelige spmmerfuglene!
    -Takker for hyggelig spor inne hos meg:) -Legger meg som følger av bloggen din -og ønsker deg en fin helg!
    Go klem fra Tove

    SvarSlett